Thursday, June 13, 2013

I Miss You .... Blog!

Salam Semua
Wah, rindunya kat blog nih, kali ini saya berazam untuk menyiapkan travel log lebih awal dengan erti kata lain tidak diperap!! Sementara perasaan masih dibuai2 lagi dgn keseronokan angin eropah, elokla cepat2 diupdate disini kan, hehehe
 
Teringat lagi ketika di Switzerland, terdapat beribu Dandelion memenuhi padang rumput disana yang masih elok tidak ditiup angin, saya tersenyum tringat pada mu oh blog!!
 
Jadi alkisahnya, kami baru sahaja selesai misi penjelajahan 16 hari ke 8 buah Negara di benua Eropah bersama Kelana Convoy (KC). Trip ni sudah lama kami rancang sejak dari tahun lepas lagi. Kesempatan berada disini kami manfaatkan untuk mencari pengalaman dan melihat budaya di tempat orang dan sememangnya pilihan kami bersama KC amat tepat dan meninggalkan pelbagai kenangan disanubari.
 
Bermula dengan sedingin suhu mencengkam sehingga ke tulang sehingga ke seterik bahang mentari dihujung perjalanan, dan dari serendah-rendah Tanah di Netherland (Belanda) sehingga ke top of Europe di Banjaran Alps, syukur ke hadrat Ilahi dipermudahkan segala urusan dan selamat perjalanan. Syabas diucapkan kepada KC team diatas segala usaha dan penat lelah mereka melayan karenah kami, semoga jasa kalian diberkatiNYA!
 
 

0 comments: